Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Radziejów, 3 września 2025 r.
BI.6733.05.2025
Obwieszczenie
o wydaniu decyzji administracyjnej
Na podstawie art. 10 § 1, art. 73 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.), oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.)
w dniu 03.09.2025 r. została wydana decyzja administracyjna w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego (o znaczeniu lokalnym-gminnym) dla zamierzenia inwestycyjnego pod nazwą: „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Płowcach w miejscu istniejącego tarasu, na działce nr 272/2, obręb Płowce II, gm. Radziejów”.
Zgodnie z art. 49 § 2 K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia,
w którym nastąpiło udostępnienie zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Radziejów.
W związku z powyższym strony mogą zapoznać się z treścią wydanej decyzji, w Urzędzie Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, II piętro, pok. Nr 212, od poniedziałku do piątku w godz. urzędowania.
Stronie zawiadomionej w drodze udostępnienia zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego organ prowadzący postępowanie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o wydaniu postanowienia, które podlega zaskarżeniu lub decyzji kończącej postępowanie służy prawo złożenia wniosku o wydanie odpisu postanowienia, które podlega zaskarżeniu lub odpisu decyzji. We wniosku wskazać należy sposób i formę, w jakiej odpis żądanego dokumentu ma być stronie udostępniony. Udostępnienie odpisu nie stanowi wydania z akt sprawy uwierzytelnionych odpisów w myśl art. 73 § 2 k.p.a.
Od powyższej decyzji stronom służy prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku, ul. Kilińskiego 2, 87-800 Włocławek, za pośrednictwem Wójta Gminy Radziejów, w terminie 14 dni od dnia, w którym obwieszczenie o wydaniu w drodze udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Radziejów, uważa się za dokonane.
Odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 12 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Radziejów |
Nazwa: | Obwieszczenie o wydaniu decyzji - BI.6733.05.2025 - rozbudowa szkoły w Płowcach |
Osoba, która wytworzyła informację: | Rafał Staszak |
Osoba, która udostępnia informację: | Rafał Staszak |
Data wytworzenia informacji: | 05.09.2025 07:44:11 |
Data udostępnienia informacji: | 05.09.2025 07:53:19 |
Data ostatniej aktualizacji: | 05.09.2025 07:53:28 |
Rejestr zmian |