Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Radziejów, 9 sierpnia 2024 r.

OI.ŚR.6220.11.2024

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania

 

                Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 73 ust. 1, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094),

 

Wójt Gminy Radziejów

obwieszcza,

że w dniu 09.08.2024 r. zostało wszczęte na wniosek firmy Farma Fotowoltaiczna Radziejów Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa reprezentowaną przez Pana Jakuba Spera – pełnomocnik, z dnia 22.07.2024 r. (data wpływu: 24.07.2024 r.), postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji Wójta Gminy Radziejów o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pt. „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 25 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 16/1; 17/1; 19/1; 23/5; 37; 51/1; 53/1; 54/1; 58/1; 60; 61; 62; 63/2; 63/3; 64/1; 69/1; 77/13; 153 obręb Opatowice oraz nr ewid. 107/2; 108 obręb Stary Radziejów Kolonia, gmina Radziejów, powiat radziejowski, województwo kujawsko – pomorskie”,  gmina Radziejów”.

              Zgodnie z art. 74 ust. 3 uouioś, jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania w sprawie wydania decyzji przekracza 10, stosuje się art. 49 kpa. Zgodnie z art. 49 kpa w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie
14 dni od dnia publicznego ogłoszenia
.

              W wykonaniu dyspozycji art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Wójt Gminy Radziejów informuje, że stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Po zapoznaniu się ze zgromadzonym w przedmiotowej sprawie materiałem dowodowym, strony mogą zgłosić przeprowadzenie dodatkowych dowodów mogących mieć znaczenie w sprawie. Dokumentacja do wglądu znajduje się w siedzibie Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów (II piętro, pokój 212, telefon 54 285 36 86).

Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt 4) uouioś wnioski i uwagi należy składać osobiście
w godzinach pracy Urzędu Gminy Radziejów lub kierować pisemnie na adres: Urząd Gminy Radziejów ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, w terminie 21 dni od daty zamieszczenia niniejszego obwieszczenia.

 

 

Wójt Gminy Radziejów

Arleta Brochocka

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 173
Podmiot udostępniający: Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Radziejów
Nazwa: Obwieszczenie - wszczęcie postępowania - OI.ŚR.6220.11.2024 z dn. 09.08.2024
Osoba, która wytworzyła informację: Rafał Staszak
Osoba, która udostępnia informację: Rafał Staszak
Data wytworzenia informacji: 09.08.2024 13:39:58
Data udostępnienia informacji: 09.08.2024 13:41:44
Data ostatniej aktualizacji: 09.08.2024 13:39:58
Rejestr zmian